Това с палежите е пропаганда! На всички ни е ясно че това се прави с цел ускоряване на приватизацията на БДЖ. И поти начин ще се постигне тотално разграбване и източване на пари от там. Не че до сега източването е спряло :)
отговорСигнализирай
23
пп преди 12 години
30
След реформите на ГЕРБ в локомотивно стопанство останаха повече чиновници отколкото монтьори,а и често от бракувани локомотиви се вземат "резервни" части за ремонта.Така ,че това е положението с пръдня (празни приказки)боя не става!
отговорСигнализирай
22
Анонимен преди 12 години
10
Бойко нали подписа договор, че ще помага на жпто на Бразилия, ето го резултата и от толкова помощи за бразилците, не стигат вече парите за БДЖ.
отговорСигнализирай
От както ГЕРБ започна реформата в БДЖ - изгоряха повече електровози от колкото от началото на електрификацията (1962) до началото на тяхното управление (2009та). За анти рекордите - да се палят машини излязли преди ден или два от ремонт - няма какво да говорим - без аналог в цялата история на БДЖ!
отговорСигнализирай
17
Воланаджия преди 12 години
121
Шкодите са невероятно здрави машини. Просто явно някой при ремонта е свършил нещо с оная си работа. При такова напрежение на тока едно недоглеждане или подмяна с кофти част води неминуемо до пожар. Друг е въпросът защо двамата машинисти не са имали по един 40кг пожарогасител и да приключат драмата за минута-две...
отговорСигнализирай
16
do 15 преди 12 години
75
За твое сведение най-бързите влакове са в комунистически Китай, даже си спомни, че Китай проектират и най-дългата жп линия в света Пекин-София-Лондон, по-дълга даже и от Байкало-Амурската магистрала в Русия. Русия разполага с най-дългата електрифицирана мрежа в света.
отговорСигнализирай
преди 12 години
преди 12 години
преди 12 години
преди 12 години
преди 12 години
преди 12 години
преди 12 години
преди 12 години
преди 12 години
преди 12 години