IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

14 души са ранени при катастрофите, станали през денонощието


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

1
Георги Димитров- Amp
преди 12 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
Господа, виждам, че сте ядосани, но така нищо няма да се оправи. Не ги четат хората, от които зависи, щом са написани така . Истината е в моята диагноза: Поставената диагноза от КАТ и Евросъюза е остаряла Вие видяхте коментара от Радомир.. Тук няма да е по- различно. Електрониката е революционно постижение, но не всяка цена. Особено ако сумата е голяма и изисква сервизно обслужване. Още преди много години идеята съм я споделил в институциите в България , Евросъюза, но Тя бе разработена по друг по *** известен принцип, както после разбрах от български сайт на хора работещи в Англия, че така работят светофари в Англия. Там всички светят в червено и който първи приближи на него му дава зелен сигнал. Другите изчакват по времето на пристигането. Моето решение бе за интелигентен пътен знак , които са известни като променливи, но се убедих, че не представлява нищо спрямо по- следващите ми изпълнения. Не критикувам Стоян Тонев и екипа му. Мисля, че те са работил по друг принц с датчици за пряка видимост, като парк- троник. Аз ги каня да се срещнем и да им споделя други решения, които не са известни в световната практика и ако те могат да ги осъществят ще бъде наистина нещо много интелигентно. Ще Ви запозная с един мой коментар от преди много дни, в които ще допълня само едно изречение : Нито в това, че не са интелигентни Интересни са пътеките с гърбиците, защото се преминава през тях без неприятно друсане, та даже е много приятно, но за съжаление и от тях ефект няма. Но това приятно преживяване за 6000 лв, както твърдите господа от Варна е нещо наистина стряскащо. Аз знаех, че струват 2000 лв. От тях пешеходците добиват една грешна представа, че са абсолютно защитени, което не отговаря на истината. А за безопасността няма никаква разлика дали е водоравна с платното или повдигната за безопасното преминаване, както на пешеходците, така и на водачите. Причините са съвсем други и в интернета почти за всички статии съм го коментирал и сега ще го направя. Тук забелязвам страшна активност и нелицеприятни коментари , които са маскирани като анонимни. Не си хабете тонера в компютъра за нищо. Поставената диагноза от КАТ и Евросъюза е остаряла Статистиката на КАТ сочи, че инцидентите на зебри са твърде чести и като една от основните причини се смята недобрата видимост на маркировката Не мога да си обясня как шофьорите виждат и 10 % от зебрите.. Как ще я видиш когато пред теб има автомобил или десетки, или ги изпреварваш, вали дъжд, движиш се на къси светлини, има мъгла. Кой ще ти види пътните знаци ако има три ленти, а и две? Видя се не от днес, а вече сигурно и от сто години, че така индивидуално и самосиндикално зебрите не представляват никаква защита на хората. Те изкачат пред теб в секундата и как ще реагираш ? Като създадеш опция за верижна катастрофа..Тогава как да лекуваме тази епидемия катастрофите по зебрите? Причините не са от : Неосветените зебри Нито в това, че не са боядисани в червено Нито в това, че не са повдигнати 8- 10 сантиметра Нито в това, че липсват скъпи соларни пътни знаци Нито в това, че липсват интелигентни пешеходни пътеки 4 Нито в това, че липсват изкъртени светлоотразители със стърчащи болтове водещи до верижни катастрофи, късане на гуми Нито в това, че няма или има светофари пред тях Нито в това, че няма дежурни полицай пред тях Нито ще помогнат новите санкции Нито ще помогнат желаните от някои повече учебни кормилни часове.. Ако диагнозата беше вярна щеше да има трайни резултати А то няма. Тогава трябва да се търси алтернатива ! Аз предлагам една. Нека да има и други. Нека да има конкуренция !Причината е съвсем друга и Ви я представям ! Диагнозата е грешна. Как да лекуваме тази болест , за да се предпазим от пътните злополуки? Това ще стане като образоваме пешеходните пътеки, пътните платна преди тях , легналите полицаи. Сегашната рецепта вече е ретро и анахронизъм за 21 век.. И трябва да Ви кажа, че още преди 10 години съм написал тази виртуална рецепта в : amperasp2.hit.bg , amperasp3.hit.bg r И ако започнат да се приемат медикаментите , то симтомите на изненадите за наближаващите пешеходни пътеки ограничения на скоростта и други изненади ще изчезнат веднага и то с минимално вложени пари, но с реални резултати- наречени превенция. Без образоване на пешеходните пътеки, пътните платна, легналите полицаи с нов вид непозната до сега хоризонтална и вертикална маркировка, която е описана в горният сайт, нищо няма да се промени. Ако водачът не бъде информирано от пътният му дисплей че на еди колко си метра наближава зебра, или ограничение на скоростта, ако пред него има автомобил, ако платното е многолентово, то как ще види пътният знак и как ще реагира по най- добрият начин ? И да е робот, и да има в него имплантирани датчици, а даже и да е екстрасенс не може да види пешеходната пътека и да се предпази всеки път ефективно.Това е истината. Прочете те я и коментирайте, но професионално, за да предизвикаме обществен интерес за оценка на решението. Аз съм Вашия виртуален трафик терапевт Георги Димитров-Ampera.bg. Тротоари в синьо и зелено от асфалт ПЛОВДИВ Валентина ЙЕРЕМИЕВА, 28 Август 2012; 07:14 Видяна 718 пъти, 2 коментара Нека, които са спечелили търгът да вложат асфалта за дубъл образоване на улиците, за да има действително ефект, а после да естетизират тротоарите си Господа общинари от Пловдив, то бива, бива, ама такова чудо има само в Америка. Има сайт за това какво се прави там. Но когато се убиват хора на зебрите изграждани по остаряла и неадикватна методика на съвременния транспортен трафик- е безсмислено да се изграждат цветни тротоарни пътеки.. Нека си вземат парите хората, щом са спечелили конкурса, но да вложат смислено асфалта като образоват пешеходните пътеки, за да намалеят или прекъснат катастрофите по тях в красивия Пловдив. Моля Ви да се запознаете с решенията ми в :amperasp2.hit.bg и да отмените тази грешна стъпка. Аз и друг път съм Ви информирал за това, но тук вече има отделени много пари. Много пари. Вложете ги целесъобразно и полезно, за да намалеят катастрофите. Изпращам Ви копие от коментар до община София, което се отнася и за Вас.ГЪРБИЦИ РАСТАТ НА ЗЕБРИТЕ В СОФИЯ. Господа общинари , госпожо Ирена Димитрова,Вие похвално полагате много усилия и маркирате много пари по пешеходните пътеки без да има ефект. Подготвили сте 1, 3 милиона лева и да задигнете пешеходните пътеки. Това са страхотно много пари, та макар и обществени, които ще отидат в ръчичките на много малко хора и най- важното безсмислено. Практиката го е показала, че тази стара методикаот преди сто години не дава резултати. Примери всеки ден, всяка минута Решението е друго. Те изкачат пред теб в секундата и как ще реагираш ?. Още като стъпи човекът на *** за управление пред пешеходната пътека, то от теглото му автоматично се показва полицейска палка с надпис STOP и шофьорът е вече реално информиран за намерението на пешеходеца да пресече и спирането му е задължително. Няма място за увъртане и оправдаване ако настъпи злополука. Тук вариантите са многобройни и конкретни, но ще обясня за основните, а другите са конкретни и индивидуални. В началото от двете десни страни на пешеходната пътека . са поставени двете динамични граждански стоп- палки .управлявани от пешеходците, с което информират шофьорите да намерението им да пресекат платното. Вие знаете как се чудят ту пешеходец, ту водач кой да пресече. Пешеходеца ако е отговорен човек и е сам, се обръща настрани или назад и изчаква да премине автомобилът, но шофьорът се страхува да премине и трафика се забавя. Вече всичко ще е ясно. Когато пешеходецът реши за премине, то той задейства по механичен път динамичната гражданска стоп- палка и тя се появява на шофьора, при което той вече задължително спира. Пешеходецът се забавя със секунди докато освободи натиска към палката, време в което шофьорът вече е спрял и това забавено време е решаващо да не се получи злополука. На запад и ограничено в България , това се осъществява със светофари, което е скъпо като съоръжение и е със скъпо поддържане. При двулентови еднопосочни платна, както е на горната схема, ако не е изграден образован легнал полицай и има светофарна уредба само за пешеходци, която да не е включена в някаква интелегентна система за управление, ще се демонтират светофарните елементи и като се ползва рамата на мястото им ще се монтират четири динамични граждански стоп- палки ., за да може и двамата шофьори ако се движат успоредно на платното да бъдат информирани. Управлението им е също ще е безпроблемно. Щом първолакът може да носи чанта от 5 6 килограма с книги, то като стъпи върху управляващия *** или дръпне ръкохватката ще задейства и двете динамични граждански стоп- палки При двулентови еднопосочни платна, както е на горната схема, ако не е изграден образован легнал полицай и има светофарна уредба само за пешеходци, която да не е включена в някаква интелегентна система за управление, ще се демонтират светофарните елементи и като се ползва рамата на мястото им ще се монтират четири динамични граждански стоп- палки ., за да може и двамата шофьори ако се движат успоредно на платното да бъдат информирани.
отговор Сигнализирай
Новини