До 22 май Енерго-про ще предлага на своите клиенти от малките населени места в Североизточна България услугата изнесен мобилен офис. Това е една от инициативите по повод Световния ден на потребителя – 15 март, предаде информационна агенция "Черно море".
Електроразпределителното дружество в Североизточна България започна кампания „В услуга на клиента“ във връзка със Световния ден на потребителя – 15 март. Кампанията включва три инициативи. Първата е създаване на мобилен изнесен офис, който ще работи по график в по-малките населени места, където няма постоянни центрове за обслужване на клиенти.
Втората инициатива е новата услуга „Енергиен консултант“. Тя се предлага в центровете за обслужване на клиенти, където всеки битов абонат ще може да получи индивидуална консултация за подобряване на енергийната ефективност на своето домакинство.
Вече ще има и приемен ден на ръководството на компанията, което ще се среща с клиенти по график в различни градове на Североизточна България.
Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase.