ЧЕЗ се обърна към всички фирми, които извършват изкопни работи на територията на Западна България, да се свързват с компанията поне една седмица преди стартиране на плановите дейности. При аварийни ремонти ЧЕЗ ще очаква информация незабавно, с цел осигуряване на спешна реакция от страна на компанията, съобщават от дружеството.
След преглед на получените съобщения и в зависимост от местоположението на предстоящите изкопни дейности, по своя преценка дружеството ще изпраща свой представител на място. Спазването на процедурите по съгласуване и съобразяването на изкопните работи с изискванията на ЧЕЗ ще сведе до минимум прекъсванията на електрозахранването и неудобствата за клиентите, категорични са от компанията.
С цел осъществяване на по-бърза и добра комуникация със строителните фирми, „ЧЕЗ Разпределение България“ АД въвежда нов факс за връзка с тях – те могат да подават съобщения за предстоящи изкопни дейности на 02/92 92 551. Сигналите ще се приемат и на имейл адрес zaklienta@cez.bg, както и на денонощната телефонна линия 0700 10 010.
Само за 2015 г. 919 000 домакинства са останали без електрозахранване за общо 1 274 часа в резултат на несъобразени изкопни работи. ЧЕЗ призовава за по-стриктно спазване на изискванията на компанията с цел осигуряване на спокойствието на българските граждани.
Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase.