IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

Влакът факла летял с 30 км/час над разрешеното в Хитрино


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

65
Хм
преди 8 години
Харесвам 44 Не харесвам 0
Тотално ще ни уморят "честните частници"!Знаете ли какво е в БДЖ?Работи се на принципа:"Разходите-държавни,печалбите-частни"!Всички едри началници имат паралелни фирми и яко точат!Преди време разговарях с един началник-движение от ключова гара и ми сподели:"Едва почвам и идва един от началниците-Моя влак трябва да мине до еди колко си часа!,после втори-същото,трети....А трябва да минат и държавните.Колкото до скоростта-като кажат на машиниста колко време има,той да си прави сметката.Изобщо....
отговор Сигнализирай
64
74
преди 8 години
Харесвам 16 Не харесвам 2
Добре не знаех,тогава вече трябва да е ясно със каква скорост се е движел ,щом няма официално изявление на органите значи влака се е движил със разрешената от закона скорост.
отговор Сигнализирай
63
Анонимен
преди 8 години
Харесвам 16 Не харесвам 1
Нито един машенист не би влезнал в отклонение с 70 км/ч. при допустими 40 км/ч. Защото знаят, че дерайлирането е гарантирано. Основният въпрос е защо са го направили? Причината може единствено да е грешно разчетен пред сигнал на семафора, когато са видели входният семафор вече е било късно и не са успели да задържат влака до 40 км/ч.
отговор Сигнализирай
62
Анонимен
преди 8 години
Харесвам 12 Не харесвам 1
Има и черна кутия и тахограф
отговор Сигнализирай
61
Анонимен
преди 8 години
Харесвам 8 Не харесвам 4
Влака има ли тахограф щот черна кутия няма със сигурност,как ще се докаже със каква скорост се е движил,по свидетелски показания ли ? Това е нелепо,версията със високата скорост отпада поради липса на доказателства,я да видим версията за контролиран взрив,щот изглежда най адекватна и надеждна ,близка до истината
отговор Сигнализирай
60
Катранджиев
преди 8 години
Харесвам 4 Не харесвам 2
Ако ограничението е било 40, а влака се е движил със 70, задължително трябва да ушият и машинистите, та ако ще и реално 140 да позволява този участък.
отговор Сигнализирай
59
Анонимен
преди 8 години
Харесвам 17 Не харесвам 1
До АнонименРесорният министър е виновен за това,че не е изисквал редовни доклади,члез подчинените си във ведомството,за състоянието на жп-инфраструктурата,за състоянието на вагоните,дали имат лиценз,годни ли са за движение...за работата на персонала.Личното му присъствие на ключови жп-участици.Санкциониране на нарушителите и проекти за модернизация на БДЖ,които да предостави в парламента за обсъждане.
отговор Сигнализирай
58
Анонимен
преди 8 години
Харесвам 18 Не харесвам 2
Причините са много и са съвкупни!Като се започне от това,че изказващият се разбирач е в транспортната комисия в парламента!!
отговор Сигнализирай
57
Каспичански
преди 8 години
Харесвам 8 Не харесвам 20
Във всички случаи машинистите трбват да понесат сурово наказание - поне 10-15 години пандела, и това да е обица за колегите им които правят компромиси с правилниците само за да не си загубят жалката работа.
отговор Сигнализирай
56
Анонимен
преди 8 години
Харесвам 12 Не харесвам 0
До АнонименС концесиите също трябва да се внимава,защото има и непочтени инвеститори,какъвто бе Гад Заеви,за летището в София,преди време.
отговор Сигнализирай
Новини