IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

Един загина при тежка катастрофа на АМ "Марица"


Обратно в новината

Коментари Коментари

10
До 15
преди 8 години
Харесвам 3 Не харесвам 1
Не си улучил проблема в конкретния случай. Зависи от колата. С моята кола нямам никакъв проблем да ускоря достатъчно и на късо разстояние, но доста от по-старите коли по-бавно ускоряват, но и за тях не съм забелязъл да им е къса лентата за ускорение, но щом ти казваш ...
отговор Сигнализирай
9
Анонимен
преди 8 години
Харесвам 0 Не харесвам 5
Спенсе,да се включиш в движението с 80 км/ч на магистрала си е като самоубийство.Иначе какво ти пречи да се позасилиш и в т.нар. аварийна до поне 120 км/ч?
отговор Сигнализирай
8
Сп??нс
преди 8 години
Харесвам 3 Не харесвам 4
За всеки шофирал по на запад от словения ще се съгласи , че включванията в магистралите в Бг са направо смешни - почти като кръстовища, нормалното е да имаш ускорителна лента и да се включиш с 80-100 км/ч .
отговор Сигнализирай
7
КАТ спи
преди 8 години
Харесвам 5 Не харесвам 0
Направете си една груба сметка, колко нарушения на Закона за движение по пътищата се правят средно на ден от всички шофьори - българи и чужденци. След това сравнете резултата с тези 2-3 хиляди, които КАТ "хваща", най-често след катастрофа и може би ще ви просветне, защо основната причина за нарушенията по пътищата е КАТ, т.е. липсата на контрол. Моято груба сметка за броя на нарушенията е 200 милиона нарушения всеки ден, направена като се умножи броя на шофьорите по някакъв среден брой нарушения
отговор Сигнализирай
6
Анонимен
преди 8 години
Харесвам 7 Не харесвам 0
Когато всеки шофьор, вкл. и тираджиите, бъдат уверени, че ако нарушат правилата, неизбежно ще бъдат санкционирани, тогава няма да се случват такива катастрофи и няма да има такива нарушения. Така е в нормалните държави, но в България не е така.
отговор Сигнализирай
5
До 9
преди 8 години
Харесвам 5 Не харесвам 0
Ти в ред ли си? От примерно половин милион шофирания без книжка за този месец, КАТ били хванали 500 според теб - според мен не са 500, а доста по-малко, но това не е важно. Надявам се схващаш, че половин милион шофирания, не означава половин милион шофьори без книжка.
отговор Сигнализирай
4
Обективен
преди 8 години
Харесвам 10 Не харесвам 3
Ако е вярно това, което номер 6 е написал, значи имаме поне едно нарушения - ТИР излизащ от бензиностанция засича колата. Евентуално може да има и второ нарушение, колата да е била с превишена скорост, но и с разрешена скорост да е била, пак ще се случи същото. Това нарушение става защото шофьора на ТИР-а се чувства безнаказан за всяко нарушение, както и всички шофьори, шофиращи в България - българи и чужденци. В това е проблема, в липсата на контрол, а не в някаква малка събираемост на глобите.
отговор Сигнализирай
3
77777
преди 8 години
Харесвам 3 Не харесвам 4
Всичко може да се е случило, примерно шофьора да му е прилошало, да е получил инсулт, инфаркт и т.н. Може и някаква техническа неизправност да има, но "умниците" едно си знаят, едно си баят. Принципно почти всички шофьори в България шофират много внимателно, въпреки че масово се нарушават правилата заради неработещия КАТ.
отговор Сигнализирай
2
Истината
преди 8 години
Харесвам 11 Не харесвам 1
При такива случаи КАТ почти винаги на разбира истинската причина за катастрофата, а посочва грешна причина и си води грешни статистики. После с тези грешни статистики ни облъчват за поредното увеличение на наказанията, за да може КАТ да ни рекетира повече, въпреки че по цял свят се знае, че ефективността от наказанията се измерва не с размера на наказанието, а с неизбежността от налагането му, а в България КАТ "хваща" 1 на 100 хиляди нарушения, т.е. нулева ефективност от записаното в закона.
отговор Сигнализирай
1
Анонимен
преди 8 години
Харесвам 8 Не харесвам 3
Този закръгли бройката на 700!
отговор Сигнализирай
Новини