IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

Българският потребител познава своите права. Дали?


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

2
Helleborus
преди 7 години
Харесвам 1 Не харесвам 0
Знам и за друг случай, банка запорира майчинство, защото се превежда точно по сметка, по която имало непогасен оувърдрафт. Няколко институции, включително банков надзор, не успяха и не пожелаха да спрат банката да взема майчинството, а тия пари са по закон неприкосновени, защото са за издръжка на дете. Какви права да имаме като потребители, ако институциите, които трябва да ги защитават, не искат да се преборят с нарушителите? Да не говорим, че лятото дори не обслужват клиенти, ходят по морето.
отговор Сигнализирай
1
Helleborus
преди 7 години
Харесвам 1 Не харесвам 0
Преди година имах проблем с фирма, която отказа да ми изработи поръчка, която е вече капарирана. Стигнаха до извода, че трябвало да ми искат тройно повече пари. Дали ми ниска цена, защото продуктите били прости за изработка, но се усетили, че "напомняли" по-луксозните такива на по-високи цени. Затова тайно ми върнали капарото, включено в цената на първия готов елемент и се отървали. КЗП, след няколко посещения и телефонни разговори не направи нищо, при входирана молба с номер, дори нямам отговор
отговор Сигнализирай
Новини