IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

Българският клиент се радва на малкото... уважение


Обратно в новината

Коментари Коментари

6
Бандит
преди 7 години
Харесвам 2 Не харесвам 0
Културата на обслужване изисква взаимно уважение.Такива табели висяха преди по магазините.И не само. :)
отговор Сигнализирай
5
калитко
преди 7 години
Харесвам 3 Не харесвам 1
ня яма уважение има унижение
отговор Сигнализирай
4
Анонимен
преди 7 години
Харесвам 3 Не харесвам 0
радва ме се по принцип.смеем се без причина.голям кеф , дге *** луците да .....ва
отговор Сигнализирай
3
Анонимен
преди 7 години
Харесвам 4 Не харесвам 0
Наскоро ходих за скъпи обувки. Купувам от конкретна верига с 4 магазина в София. Отидох до най отдалечения защото само там обслужват любезно, моделите са същите. Надявам се че там ще вземат комисионна.
отговор Сигнализирай
2
Анонимен
преди 7 години
Харесвам 8 Не харесвам 15
Те и клиентите в България са една стока та няма какво да се обяснява.Вечно недоволни с малко или никакви пари ама с претенции до небесата.
отговор Сигнализирай
1
sante_dog
преди 7 години
Харесвам 24 Не харесвам 5
Хахаха някой да е виждал уважение на клиента в България - тука само дето не ти взимат пари че си влязал в обекта им и те гледат отвисоко все едно си ***... Къде да го търсим това уважение - Топлофикация, Енерго, ВиК? Търговските вериги където стоката е за западна и източна Европа? По хотелите на мутрите или ресторантите с 'празния стол'? Чикатило е уважавал повече жертвите си отколкото Българския бизнес клиентите си!!!
отговор Сигнализирай
Новини