Всеки потребител на "Viber" може да влезе в приложението и да напише града, от който се интересува, така ще му излязат всички атракции в избрания от него регион, обясни зам.-министърът на туризма Милко Теофилов по повод новото приложението, с което България ще рекламира туризма си.
В новата идея на министерството думите "иновации" и "туризъм" са тясно свързани в мобилното приложение "ILoveBulgaria" във "Viber". Атракциите, с които славим държавата си пред посещаващите ни чужденци, ще бъдат представени на четири езика, чрез инвестиционна карта.
По думите на Теофилов приложението има 17 000 потребители от последните няколко месеца и около 50 000 последователи в социалните мрежи.
В студиото на "България сутрин" той обясни, че е направена и инвестиционната карта, която представлява брошура. В нея са изложени над 30 проекта от различните общини. Тя ще бъде промотирана пред инвестиционни фондове за рисков капитал и е обявена в сайта на Министерството, тъй че всеки предприемач, който иска и може да инвестира, да има достъп, обясни Теофилов пред Bulgaria ON AIR.
"Интерактивната карта на страната ни е качена в Интернет. Тя няма да бъде едно статично явление, а ще бъде подновявана и допълнителни обекти ще бъдат включени в нея. Подходът за приемственост ще бъде приложен на тема иновации и дигитализация. Там създадохме работна група, която да изготви визия до 2030 г. и да начертае карта на приложенията, които може да се използват за развиване на туризма", поясни гостът.