През последните дни проблемът с разбитите пътища продължава в цялата страна. Потребител пита планира ли се асфалтиране на края на улицата, която е посипана с чакъл от живеешите там хора и се ползва от 30 години вече. Сигналът е към Община Балчик.
Същият въпрос е зададен и към Община Варна - на ул. Флора, в пресечката с Тодор Радев Пенев липсата на асфалт продължава вече 25 години. Aвторът на сигнала задава въпроса има ли изобщо план да се асфалтира улицата и кога може да се очаква това.
Асфалт липсва и по пътя Кичево-Кранево - отново към Община Варна. Участъкът ежедневно се използва от камиони, автобуси и туристи през всички сезони. Пътят се нуждае от спешен ремонт.
Получихме и оплакване за липсата на паркинг: "Искам да попитам дали има план да се обособи паркинг за туристически автобуси, които през лятото блокират целия квартал, заедно със спирките за градски транспорт. Знам, че лятото е най-натовареният сезон за Варна, но трябва да се направи паркинг, който да обслужва всички туристически автобуси, спрели да разгледат Делфинариума и Морската Градина. Създава се дискомфорт за живущите и посетителите на квартала."
Към същата община са отправени поредица сигнали за бездомни, нечипирани кучета, като е посочено и местонахождението им.
Проблемът с мръсотията в столицата е на дневен ред. На снимките се вижда замърсена улица, което е поради нов строеж, точно преди входа на лифта на ул. "Арх. Никола Лазаров" (бившата 197-ма). Камионите, които излизат от строежа не се почистват, а това води до постоянно наличие на буци кал по пътното платно.
Получихме и два сигнала за мръсни превозни средства. Първият потребител ни пише: "Бих искала да сигнализирам, че повечето автобуси, в които се возя са много мръсни. Автобус 11 и автобус 83 са моите примери, тъй като ги използвам ежедневно. Други такива примери са всички, които минават и спират на пл. Лъвов мост. Тези автобуси са мръсни и прашни като цяло. Не се мият въобще. Или поне се нуждаят от миене с няколко кофи чиста вода отвътре, белина и малко препарат за ухание на свежест, а не с една кофа за целия автобус, ако се практикува този начин. Пътникопотокът е голям и моля да обърнете внимание, аз лично съм алергична към прах, а в жегата той се надига и ми създава проблеми. Надявам се има условия да се мият всеки ден преди курс. Благодаря за разбирането и се надявам градският транспорт да става все по-добър в това отношение!"
Следващият сигнал касае трамвай 22, а подателят му се опасява, че не се мие въобще. Молбата е да се обърне внимание.
Това са само малка част от получените сигнали през седмицата.
Ако видите нередност, проблем, с който се сблъсквате всеки ден и искате да подадете сигнал - направете го онлайн в HelpBook.info!
Платформата на Investor Media Group ще ви даде възможност не само да придадете гласност на проблема, но и да изпратите сигнал до отговорните институции.
Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase.