IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

България и Турция със спешни разговори за трафика по границата


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

10
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 6 Не харесвам 2
Българите са калпазани не работят
отговор Сигнализирай
9
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 8 Не харесвам 0
Как ще работят на пълен капацитет, като редовно работят по 2-3 гишета с наличие на поне двойно повече възможности. И да, от Турция преминаваш при постоянно движеща се колона, ако има такава. Адът започва на опашката в българско - седиш и не помръдваш, дори с лек автомобил. Ама от тия, с колите, по-малко нпари се изкарват. Друго е отръскаш камионджиите.
отговор Сигнализирай
8
TIRADJIQ
преди 5 години
Харесвам 8 Не харесвам 3
Граничните власти твърдят, че работят на пълен капацитет.DA BQHTE VIDELI U BALGARSKO KAK rabotqt............ MARZEL NEKADARNOST BEZRAZLI4IE .....NA TURSKO PREMINAVA6 ZA BROENI MINUTU, NA GANYOVISTAN 4AKA6 LI 4AKA6.SA6TOTO E I PRI LEKITE AVTOMOBILISRAMOTA
отговор Сигнализирай
7
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 12 Не харесвам 0
Аз такова умишлено невършене на работа и явно рекетиране на хората не съм виждал никъде по света, на никоя граница. Само тук на дерибеите от митниците се предоставя възможност безнаказано да се офинансяват за сметка на хората, висящи по пунктовете. Ако имаме държава, това до сега щеше да бъде преустановено.Ама няма! Няма я държавата! Щото управляващите са в кюпа!
отговор Сигнализирай
6
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 8 Не харесвам 0
Докато се дава възможност да лапат гащниците ни по митниците, няма да имат интерес да оправят нещата и да ги организират в човешки условия.
отговор Сигнализирай
5
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 10 Не харесвам 0
Случвало ни се е почти винаги, когато се връщаме от Турция, откъм българска страна привечер да има смяна на служителите по гишетата и да затворят за повече от час - вни новата смяна е застъпила, ни старата е още там. Що е това нещо - така и не мога да се сетя. Освен, че някой изобщо не е за мястото, което заема, за друго не мога да се сетя. Като има трафик - направете повече гишета и всичките да работят. Няма какво да ми пестите от заплати и да лапате комисионни, че да пропуснете някой напред.
отговор Сигнализирай
4
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 7 Не харесвам 1
Що не ги товарят на влакове? Може би защото имаме магистрали те са толкова хубави никой няма като тях
отговор Сигнализирай
3
Samo minavam
преди 5 години
Харесвам 14 Не харесвам 0
Колоната съм я мерил,30 километра ,до разклона на свиленград.Страшна хранилка за нашите гащници но митницата.И винаги съм се чудил на търпението на шьофиорите,как търпят ,този рекет.
отговор Сигнализирай
2
Ниш е България
преди 5 години
Харесвам 12 Не харесвам 0
Максимално бързо трябва да се изгради магистралата Русе-Велико Търново-Стара Загора-Хасково.Трафикът по направлението Букурещ и Истанбул расте непрекъснато.
отговор Сигнализирай
1
гост
преди 5 години
Харесвам 16 Не харесвам 9
Пък в Швейцария на немската граница товарят тировете на влакове, и ги прекарват до Италия с товарни композиции. Ама умната ни тиква, зорле съсипва БДЖ и хвърля милярди за ремонти и строежи на магистрали, да не говорим турските тирове колко хора избиха по пътищата.
отговор Сигнализирай
Новини