IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

Трескаво изравят "Майбах"-а


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

9
ne sa
преди 16 години
Харесвам 0 Не харесвам 1
ne sa sa6tite okopi! kopal si okopi da izfarlqt lajnovozite smradta
отговор Сигнализирай
8

преди 16 години
Харесвам 0 Не харесвам 1
През лятото на далечната 1971 заедно с целия набор стари войници от нашето поделение правихме окопи за танкове по южната граница. Имахме невероятен стимул - командирът на поделението беше обещал, че след като си изкопаем окопите ще бъдем уволнени евентуално предсрочно. Предполагам, че това са същите окопи, в които са вкопани въпросните танкове.
отговор Сигнализирай
7
Arkan
преди 16 години
Харесвам 1 Не харесвам 1
A kolko takiva otidoha za staro jeljazo???
отговор Сигнализирай
6
Мишо
преди 16 години
Харесвам 0 Не харесвам 1
Така е, Киро. Ама тази машина си е направо произведение на изкуството, ако питаш мен. 88 милиметровото му оръдие е еталон. В нашата армия тези оръдия са още на въоръжение. Пазят ги по казармите за всеки случай.
отговор Сигнализирай
5
Кирил
преди 16 години
Харесвам 0 Не харесвам 1
Гледката на чисто нов Тигър сега може да е внушителна, но преди 54 години е карала много хора да си плюят на петите.
отговор Сигнализирай
4

преди 16 години
Харесвам 1 Не харесвам 1
Точно и аз си мислех, че "Майбах" са двигатели. Ама пишат и нищо не разбират
отговор Сигнализирай
3
Мишо
преди 16 години
Харесвам 1 Не харесвам 1
В англия съм се наслъждавал на перфектно реставрирани немски танкове. Гледката на Тигър, който изглежда все едно вчера е излязъл от завода, наистина е внушителна. Такива експонати наистина са много редки и малко музеи могат да се похвалят с тях. Но за да се превърне някой от нашите заровени танкове в такъв се искат много, наистина много пари. Въобще не е ясно от каде може да се намери автентична апаратура и части, за да се направи танка максимално близък до това, което е бил преди. Както казах това е привилегия на най-богатите музеи. Друг е въпросът дали такъв музей ще иска да се сдобие с краден танк.
отговор Сигнализирай
2
Бугарин проЗд
преди 16 години
Харесвам 0 Не харесвам 1
..така е-Майбах е заради двигателя.Показваха по Дискавъри за такива находки -как колекционерите ги взимат куп старо желязо за милиони долари и после с десетилетия ги възстановяват..играят си хората на техни войнички.Иначе военните се сетиха...чакат все някой да им нареди
отговор Сигнализирай
1
Мишо
преди 16 години
Харесвам 1 Не харесвам 1
Първо танк Майбах няма! Въпросните машини са два типа: на снимката е показан Щурмешутце(Sturmgeschutze). Това дори не е танк, а се води самоходна артилерийска установка. С две думи няма купол, оръдието се движи само по вертикала и има само малко отклонение по хоризонтала. Другият тип машини в България са танковете Панцеркампфваген 3 (Pzkw-3). В началото на войната тези танкове са били основни за немската армия. Същината на въпроса е, че споменатите танкове се произвеждат от Круп и Хеншел. Само двигателите им са бензинови, марка Майбах. Няма танк Майбах. Иначе по границата най-често заравят съветските Т-34/85. По въпроса с цената, ако един немски танк от тези години е добре реставриран, с повечето прибори вътре струва много скъпо.
отговор Сигнализирай
Новини