Че се фаче протокол и после че се оформяще.Че направят кумалисия,че дойде испеткура и въпроса е решен.
отговорСигнализирай
6
БАНко преди 3 години
71
ЗА ДЕСЕТ ГОДИНИ НИЩО НЕ Е НАПРАВЕНО , А СЪСИПАНО ОТ СЕЛЯНИНА ОТ БАНКЯ !!!
отговорСигнализирай
5
решението преди 3 години
20
Проблемът е че в България се глобяват жертвите, а не извърителите.Например, градовете бяха пренаселени и сега кметствата събират такси и глоби за неправилно паркиране.Решение на проблема е като се закрие ВИАС. Преподавателите трябва да бъдат пенсионирани. Дипломите от ВИАС трябва да бъдатанулирани и завършилите да се допускат само до изпълнителски длъжности.
отговорСигнализирай
4
пожелание преди 3 години
51
Много по крако може да опишетте кои участъци са безопасни !!
отговорСигнализирай
3
Анонимен преди 3 години
111
Гламави милиционери, на ключови позиции и резултата е такъв, трагичен. Оня ден минавам по великата магистрала на бойко, в участъка между Плодовитово и Чирпан, пътя е целият на кръпки, неравности, подскоци, пропадания, няма никаква маркировка, мантинелите са от времето когато тиквата е разтривал тодоровите ушаци,но за сметка на това имаше четири двойки рушветчийстващи лалугери с камери, свряни по трънаците и двойка толтупани.Вместо да затворят пътя,защото е опасен,те събират пари за бай чекмеджан
отговорСигнализирай
2
Коментар преди 3 години
110
А ти като беше главен катажия какво направи бе?И по твоето време ги имаше опасните участъци ама не глобявате тези дето отговарят за пътищата а шофьорите!Безполезници дето цял живот само се местят от един на друг стол с огромни заплати!
отговорСигнализирай
1
Анонимен преди 3 години
40
Аууу как може?И то при положение че инспекторът с Жипката не спира да инспектира?
отговорСигнализирай
преди 3 години
преди 3 години
преди 3 години
преди 3 години
преди 3 години
преди 3 години
преди 3 години