Екипи от експерти на НАП ще извършат проверки във всички териториални дирекции на Националната агенция за приходите на 29 и 30 април.
Ще се следи доколко служителите на агенцията спазват изискванията за качествено административно обслужване в края на данъчна кампания 2008.
Сред основните показатели, които ще се следят са: любезно и вежливо отношение на служителите; делово облекло на персонала на НАП; условия за достъп до офиса на НАП; носене на идентификационни знаци от служителите; организация на опашките; наличие на указателни табели, информационни табла с ясна и разбираема информация; информация за хартата на клиентите и стандартите за обслужване и много други.
Проверяващите екипи ще бъдат от дирекции, различни от проверяваните, за да се осигури обективност и безпристрастност на оценката.
Всички констатирани недостатъци ще бъдат незабавно отстранявани.
Подобни изненадващи проверки предстои да се извършват в структурите на НАП и след края на кампания 2008.