IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

Фирма от РМС построила фаталния участък от "Струма"


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

59
Петър Младенов
преди 3 години
Харесвам 33 Не харесвам 3
Това са пълни глупости. Какво му има на пътя? Защо се развива тази безумна кампания да се обвиняват строителите на магистрали за шофьорски грешки или техническа неизправност на МПС? По този път всяко денонощие минават хиляди и хиляди автомобили. Без проблем! Без катастрофи! Самият аз съм минавал от там стотици пъти. Изобщо не е сложен или опасен участъка. Настилката си е супер. В Гърция има доста по-сложни участъци на Игнатия Офис с виражи и т.н. Тук магистралата е почти права
отговор Сигнализирай
58
Анонимен
преди 3 години
Харесвам 10 Не харесвам 2
До vlady "Защото лошата почва от оризища е виновна. Ако не беше лоша нямаше да се прави стабилизация на основата." Когато се прави стабилизация на основат, то тя се прави, за да е стабилна. Това е техническото решение и такива пътища се правят ПОСТОЯННО. Това НЯМА ОБЩО с причината за пропадането, която вече посочих конкретно каква е: това е ФАКТ. Станахте за посмешище: "почвата" им била виновна, че БСП сте крали и с д-то си.
отговор Сигнализирай
57
vlady
преди 3 години
Харесвам 1 Не харесвам 8
Защото лошата почва от оризища е виновна. Ако не беше лоша нямаше да се прави стабилизация на основата. В другите участъци определено почвата е по-прилична с по-малко глинести съставки и без склонност към пропадане.
отговор Сигнализирай
56
Анонимен
преди 3 години
Харесвам 3 Не харесвам 3
До vlady "апротив напълно вярно е, че почвата е неподходяща в противен случай нямаше да се прави стабилизация на основата с рециклатори." Същата почва е в други участъци на магистралата и тя не е пропаднала. Това, което го написах за използваните материали е ФАКТ. Работя с фирми, които са проектирали и знаят как е изпълнявано. Говорил съм с хора там. Та, пак да питам, защо лъжеш за причината за пропадналия път?
отговор Сигнализирай
55
vlady
преди 3 години
Харесвам 1 Не харесвам 7
До АнонименНапротив напълно вярно е, че почвата е неподходяща в противен случай нямаше да се прави стабилизация на основата с рециклатори.
отговор Сигнализирай
54
Анонимен
преди 3 години
Харесвам 16 Не харесвам 6
Прави впечатление МАСИВНОТО присъствие на хора, котио разпространяват неверни информации за това кой е строил пътя. Изборите минаха, но ДС пропагандата продължава да се вихри. ДругарЕ, това има само едно обяснение: шефовете ви знаят, че ще крадат докато не ошушкат народа и затова им трябва да продължат с черния ПР, за да си "подготвят" извиненията и крайния резултат. САМО по това може да се познае, какво ни чака занапред с "промяната" на Радев.
отговор Сигнализирай
53
Анонимен
преди 3 години
Харесвам 25 Не харесвам 5
Бесепарите колкото и да повтаряте бойково това, бойково онова, фактите са ясни, строено е през 2004 г, когато ГЕРБ дори не са съществували. Вижте подписите на Гагаузов от БСП на документите за този път и този участък. Когато фактите говорят и боговете мълчат, но пък безбожниците бесепари дрънкат глупост след глупост.
отговор Сигнализирай
52
Анонимен
преди 3 години
Харесвам 24 Не харесвам 7
До Гиб Мелсън "Калпавото строителство на Винету ще погребе маса народ." Само че тук става дума за калпавото строителство на БСП.
отговор Сигнализирай
51
Анонимен
преди 3 години
Харесвам 17 Не харесвам 2
48 Струма в тоя участък никога не е била магистрала. Тя не отговаря на изискванията. А за да отговори, трябва да се изрине сега съществуващия път и да се построи отново. Води се скоростен път и е разрешена скорост до 120 км и то при сухо време. На магистрала е 140 км в час.
отговор Сигнализирай
50
Кос
преди 3 години
Харесвам 12 Не харесвам 3
РМС какво ще рече?
отговор Сигнализирай
Новини