"Общо загубите на камионите на "Капитан Андреево" възлизат на 10 млн. лв. Това бяха около 2-3 000 хладилни камиона, по 5 дни престой, с по 2-10 000 евро загуба на ден. Тук се пита: Кой ще плаща сметката", коментира председателят на Асоциация "Български пипер" Георги Василев пред "България сутрин".
По думите му проблемът с блокираните камиони и забавянето на проверките ще бъде решен до дни.
"Евролаб 2019" в крайна сметка е виновна за това, че беше окупирала такъв огромен граничен пункт с европейско значение. А "Гранична полиция" им помагаше", заяви Василев пред Bulgaria ON AIR.
Според него реакцията на държавата е закъсняла. Ако е била навреме, загубите са можели да бъдат минимални.
"Проверките започнаха, след като се бяха събрали 3 000 ТИР-а. Можеше да започнат, когато първият камион е спрян. В единия случай имаме 10 млн. лв. загуби, в другия случай можеше да бъдат от 50 до 100 000 лв.", уточни председателят на Асоциация "Български пипер".