Система за управление на опашките предстои да бъде въведена в близките дни в офиса на Териториална дирекция на НАП - Плевен.
Реализацията е по проект на Министерството на държавната администрация и административната реформа, в който са включени общо 26 офиса на НАП.
Системите за обслужване на чакащи клиенти съдържат клиентски терминал, оборудван с уред за издаване на билети, екрани на всяко гише, комбиниран екран, разположен на мястото за изчакване.
В създадената зона за клиенти са монтирани устройства, които информират потребителите за предлаганите услуги, за времето за чакане и обслужване, насочват към съответното гише.
Заявката на желаната услуга става чрез натискане на избран бутон, след което клиентът получава билет с пореден номер.
Системата предлага и допълнителна информация, като средно време на изчакване, брой на чакащи клиенти и други
Тя извежда и информация за предоставянето на услуги за всяко работно място и дава предупреждение за достигане на критични точки на функционалност, което предполага бърза реакция на служителите като отваряне на допълнителни гишета за обслужване, удължаване на работното време и т.н. Обслужването на клиентите се извършва в два салона, влиза се само през един вход - от страна на ул. "В.Левски" № 152 и не се налага да обикалят по етажите на сградата.
Услугите в НАП са свързани с подаване на данъчни декларации и осигурителни образци, за регистрация на трудови договори и фискални апарати, подаване на заявление за електронен подпис, проверка на здравен статус, подаване на искания за удостоверения за липса на задължения и връчване на готови такива.
В ТД на НАП– Плевен има над 42 000 фирми и самоосигуряващи с активна регистрация. От тях 27 356 са еднолични търговци, 6 700 са упражняващи свободни професии и селскостопански производители, 7 961 са юридически лица. Фирмите, регистрирани по ДДС, са близо 3 500.
Териториалната дирекция на НАП– Плевен обслужва общо над 150 хил. клиенти от Плевен и областта.
Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase.