IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

Повечето хора в София не обръщат внимание на рекламите

Това показва ново проучване

Снимка: БГНЕС

Снимка: БГНЕС

Социологическо проучване в София е показало, че над 60% от хората не обръщат никакво внимание на рекламните брошури, които намират в пощенските си кутии.

Проучването е на агенция "Тренд". Проведена е през април като част от проекта „СТОП на рекламата!“.

Според изследването само година след стартиране на механизма “Стоп на рекламата”, той вече е разпознаваем от 30% от анкетираните. 10% от анкетираните твърдят, че вече имат залепен стикер “Стоп реклама”, а други 2% са имали, но е бил отлепен. Според мнозинството от тях след поставянето на стикера той е дал резултат. При 46% рекламата е намаляла значително, а при 25% е спряла напълно.  

Столичани масово смятат, че ако търговските вериги спазват ограниченията срещу неадресната хартиена реклама, това ще допринесе за опазването на околната среда.

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase.
Новини
Страната
Водещи
Последни новини
Четени
Най-четени за седмицата