Спад в доверието на българските потребители към инфлуенсърите. Това показва докладът "Пулсът на инфлуенсър маркетинг пазара в България" за 2023 г.
"Инфлуенсър не е мръсна дума", смята актьорът Александър Сано.
"Инфлуенсърите не са някакъв друг тип ДНК", посочи Андреа Банда Банда.
Усмивка, снимка, щрак. И след секунди вече си в мрежата. Трупаш лайкове, коментари, реакции от всички, които имат достъп до профилите ти. И ако за едни това е просто развлечение, за други се превръща в професия. Свързва се с плаващо работно време и на пръв поглед малко усилия, съобщи Bulgaria ON AIR.
В мрежата българите предпочитат да следват по-скоро обикновени хора, които са станали популярни, отколкото известни личности. За 63% от анкетираните това е начин за избягване на стреса.
Сред най-популярните теми за инфлуенсърите у нас са модата, родителството и активният начин на живот. В съдържанието най-много са застъпени пътуванията и продуктите за красота, следвани от въпросите за личностното развитие и устойчивият начин на живот. Все по-малко стават промокодовете и игрите с награди в мрежата.
"Всеки, който има това влияние, трябва да бъде много внимателен с това какво предава на хората като послание и това, което иска да постигне с него", смята Емил Христов.
"Държа на свободата на словото, а съдържанието в социалните мрежи е в различен формат, който не трябва да бъде регулиран. Въпреки това, да бъдеш инфлуенсър и да имаш голяма аудитория в платформата, си идва с отговорност към обществото и към хората, които те следват", коментира Моника Михова.
Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase.