Игра с национален обхват стимулира активното посещение на културни и исторически обекти в България. Туристическите обекти в кампанията са в над 20 града в страната.
"Разходи се из българската история - имаш 681 причини" има за цел да стимулира и родителите да заведат децата си в музеите.
"Името на кампанията е подбрано доста внимателно. Това е една малка част от причините да посетим българската култура и история. Всички желаещи да участват могат да се запознаят с обектите в сайта. Условията са да посетят минимум два от тях, било то с приятели или роднини, и да се регистрират в портала на играта. Могат да спечелят една от наградите на нашите спонсори. Всички регистрирани ще бъдат участници", каза в "България сутрин" Андрей Лилов, който е част от кампанията.
По думите му един от огромните проблеми на музеите е ниската посещаемост.
"Това е заради ниската заинтересованост от по-младите хора. Те са свикнали всичко да им е по-лесно. Искат да намерят всичко през телефона. Туристическите ни обекти не са позиционирани така, че да бъдат забелязани. Все повече от тях припознават иновацията и разбират нуждата от дигитални решения. Съвременният турист обича да планира напред преживяванията си", обърна внимание Лилов пред Bulgaria ON AIR.
Той е на мнение, че музеите трябва да излязат на показа и да предложат на младото поколение иновативен начин как да бъдат посетени.
"Събужда любопитството в децата да научат още нещо различно от това, което са прочели", отбеляза Лилов.
Наградите от играта ще бъдат изтеглени на 4 октомври.
Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase.