Хиляди англичанки са се разбунтували срещу практиката в пробните на големите молове да бъдат монтирани "вталяващи огледала", които с измама подтикват клиентките да си закупят стоката, информира италианската агенция АНСА.
Но веднъж завърнали се у дома, пременените с новия тоалет дами откриват грубата реалност - облеклото не ги прави толкова снажни, колкото са изглеждали в магазина. Гневните британки масово изразявали възмущението си във форумите на един от най-популярните женски сайтове на Острова - Mumsnet.
На подсъдимата скамейка били изправени магазините на най-популярните вериги за облекла, пише БТА. "Изглеждах фантастично в пробните на GAP с новия си спортен тоалет. Но когато се огледах вкъщи, приличах на чувал с картофи!", оплакала се пострадала във форума.
Търговците единодушно твърдят, че огледалата им не са "манипулирани" с цел постигането на лесни печалби. Според тях този мит трябвало да се причисли към градските легенди, които нямат нищо общо с действителността.
"Сънди таймс" обаче пуснал на проверка две свои репортерки из пробните в Лондон. Те заснели огледално отражение на кръгъл компактдиск във веригата H&M. На снимката CD-то имало ясно изразена овална, "вталяваща форма". При по-обстойна проверка се установило, че въпросното огледало било леко наклонено в основата си.