Лукът може да ни разплаква, когато го режем, но британска анкета установи, че този скромен продукт осигурява на купувачите най-голямо удоволствие за похарчените пари, съобщи в. "Дейли експрес".
На второ място място са морковите, следвани от боба, бананите и картофите.
В анкетата на магазините "Сейнсбърис" 1500 души класираха 100 продукта по девет категории: дали са привлекателни, здравословни, модни, успокояващи, дали изглеждат добре, хубави ли са вкусът им и миризмата им, дали им се иска пак да си купят от тях и устройва ли ги цената им.
В резултатите кромидът измести трайни любимци като млечния шоколад, чипса, кексовете и бирата.
"Това разби мита, че шоколадът е ключът към щастието" – каза говорителката Лорейн Кели, обявявайки резултатите.
В дъното на класацията попаднаха скумрията, агнешкото, сьомгата, говеждото, виното и маслото. Анкетата е направена за въвеждането на новия индекс "Да живеем добре с по-малко пари", пише БТА.
Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase.