Хората прекарват 64 дни от живота си в обиколки из супермаркетите, съобщи "Дейли експрес". За това време средностатистическият потребител изминава еквивалента на 22 784 мили (1 миля – 1609 метра), сочат резултатите от проучване, направено във Великобритания.
Около 47% от хората са толкова обсебени от идеята за изгодни покупки, че посещават поне два супермаркета седмично.
Един на всеки 20 анкетирани признава, че в желанието си да пести отделя по 30 минути на ден, за да сравнява цените в сайтовете на различни магазини, преди да ги посети.
Пестенето от домакински стоки, като например тоалетна хартия, е приоритет за 76% от потребителите. Следващите евтини мишени на купувачите са месото, плодовете и зеленчуците.
Близо 55% от участниците в допитването споделят, че търсенето на по-евтини продукти ги отчайва и дразни.
Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase.