Това “маратонско пазаруване” е привлякло около половин милион клиенти, както и рекордни приходи за магазините.
Благодарение на рекламната си кампания четирите магазина почти са удвоили посетителите си в сравнение със същия период на миналата година, информира ежедневникът “O Estado de S. Paulo”
Въпросните търговски центрове, които са били отворени за клиенти от четвъртък от 10.00 ч. до 18.00 часа в петък, са ангажирали инструктори по самба, диджеи и циркови артисти, за да привличат клиенти. Резултатът: дори през нощта в магазините било пълно с желаещи да пазаруват.
Невероятно, но факт-в Сао Паоло в 3 ч. сутринта клиентите е трябвало да чакат половин час, за да паркират автомобилите си.
Този търговски маратон е увеличил продажбите със средно 35%. “Като се има предвид успехът на въпросните магазини, съвсем сигурно е, че и другите търговски центрове ще повторят същото през 2005 година”, предполага Набил Сайон, президент на Ашоп- организацията, която представлява по-голямата част от търговските центрове в Сао Паоло.
Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase.
Благодарение на рекламната си кампания четирите магазина почти са удвоили посетителите си в сравнение със същия период на миналата година, информира ежедневникът “O Estado de S. Paulo”
Въпросните търговски центрове, които са били отворени за клиенти от четвъртък от 10.00 ч. до 18.00 часа в петък, са ангажирали инструктори по самба, диджеи и циркови артисти, за да привличат клиенти. Резултатът: дори през нощта в магазините било пълно с желаещи да пазаруват.
Невероятно, но факт-в Сао Паоло в 3 ч. сутринта клиентите е трябвало да чакат половин час, за да паркират автомобилите си.
Този търговски маратон е увеличил продажбите със средно 35%. “Като се има предвид успехът на въпросните магазини, съвсем сигурно е, че и другите търговски центрове ще повторят същото през 2005 година”, предполага Набил Сайон, президент на Ашоп- организацията, която представлява по-голямата част от търговските центрове в Сао Паоло.