"Макдоналдс" разкриват пред клиентите си защо на снимките от рекламите им хамбургерите винаги изглеждат по-апетитни и по-големи, отколкото са в действителност.
Канадският филиал на компанията е заснел клип, който показва как се правят кадрите за билбордовете и плакатите им.
Маркетинг директорът на "Макдоналдс Канада" Хоуп Багози "развежда" зрителите на репортажа в света на рекламата. Тя демонстрира целия процес – приготовленията в студиото, работата на дизайнера на храна, самите снимки и обработката им от специалист.
Багози обаче обяснява, че при правенето на реклами винаги се ползват абсолютно същите продукти, от които се правят и сандвичите в ресторантите да бързо хранене.
Дамата признава, че има разлика в размера, но го отдава не на снимките, а на кутията, в която седят хамбургерите. Според нея картонената кутия запазва топлината, но това кара хлебчето да се свие и сандвичът изглежда по-малък.
В самия клип обаче, които е гледан в YouTube милиони пъти, прави впечатление, че за да се получи идеалната снимка, се полагат доста усилия.
"Макдоналдс" разполагат със специален дизайнер, който се грижи храната да изглежда възможно най-апетитно. Фотографът аранжира сандвичът доста старателно и се стреми да използва най-добрата светлина.
След като кадърът е заснет, той минава специална обработка – специалист подобрява "визията" на хамбургера със специални програми.
Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase.