Първата българска, а и една от малкото интерактивни рекламни кампании в YouTube за Европа, е вече факт с участието на PROFILINK(https://profilink.net/bg/products/210-premium) като партньор на премиерата на новото музикално видео в канала на Владимир Ампов – Графа. Можете да видите кампанията от тук: https://www.youtube.com/user/vladimirampovgrafa/featured
Кампанията е осъществена в платформата на Preveo - Българската медийна мрежа в YouTube, към която Владимир Ампов - Графа се присъедини наскоро.Така той се превърна в първия български изпълнител и един от малкото в Европа с YouTube присъствие в официално лицензирана от YouTube/Google мултиканална медийна мрежа.
Докато такива кампании се считат като най-новата тенденция на медийно/рекламно присъствие в интернет дори за музикалната и ентертейнмент индустрия в САЩ и са все още новаторски дори за Hollywood, PROFILINK реализира това у нас, установявайки се като компания с една от най-новаторските интернет маркетинг кампании в България през 2012 г.
Благодарение на този вид кампании българските потребители ще могат да гледат безплатно своите любими изпълнители и шоу програми напълно легално в YouTube.
За екипа на PROFILINK това не беше просто една рекламна кампания, а директно участие и подпомагане на българския ентъртейнмънт сектор в интернет да положи основите за това да се превърне в истинска индустрия с напълно легален статут.
За PROFILINK
PROFILINK е водещ производител на PVC профили(http://www.profilink.net) за прозорци, врати, облицовки, щори и специализирани изделия. Фирмата е заложила на качеството като стратегия за бъдещо развитие - така за кратък период от време тя се нарежда на водещи позиции както в България така и на Европейските пазари.
Правилната политика на фирмата е потвърдена от фактът, че инвестициите за модернизация и развитие през 2012 година са отворили над 300 работни места.
PROFILINK е добър пример за Българска компания на европейско ниво, с иновативно мислене и бързо развитие. Ние сме уверени че тази теднеция ще се запази и през 2013.