Кое е по-важно – качеството на продукта или кой го рекламира? Ако нямате отговора на този въпрос, вероятно ще го получите, като разгледате следващите снимки. Всички те са на мъжко бельо, като в тях позират обикновени британци, обути в същите продукти и направили същите пози като звездните мъжкари, които ги представят.
Бихте ли си купили боксерките на Бекъм, ако не ги рекламираше той? Вероятно не. Защото от рекламата няма да разберете каква е материята и колко качествени са те. Но гледайки съпруга на Виктория в целия му сексапил – татуирано тяло, плочки и добре моделиран пакет, вероятно ще си кажете, че и на вас (на половинката ви) ще стоят така и ще ви (го) направят толкова неустоим.
Вече закупили си продукта и поглеждайки се в огледалото ще видите разликата. Но какво пък? Поне ще имате частица от Бекъм! Или от Роналдо, Люнгберг и т.н.
Рекламната индустрия е един от най-големите манипулатори, ала вие имате глава на раменете си – понякога качеството и визията отговарят на рекламата, друг път не. И за да покаже разликата и въздействието на тази индустрия, в. Sun направи един малък експеримент.
Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase.