Търговски център в британския град Шефийлд се вслуша в критиките на 10-годишно дете и обнови, и оптимизира търговската си площ, като въведе две платна за купувачите - експресно платно и бавно платно, пише в. "Фигаро".
Малката Клоуи Наш-Лоу била възмутена, че някои клиенти на мола се движат прекалено бавно, а тези, които бързат, са принудени да губят ценно време, за да изчакват бавните да се изтеглят.
Тя написала критично писмо до управата на мол Мийдаухол в Шефийлд, в което израязила своето недоволство: "Когато хората, които се движат преди мен, са бавни, това понякога ме изнервя до такава степен, че искам да се разкрещя. Онези, които искат да се върнат бързо на работа, могат да изгубят ценно време в магазина. Освен това има опасност, ако някои бързащ клиент блъсне някой бавен, то бавният да падне на земята и да се нарани".
Ръководството на мола се вслушало в критиките на детето и очертало две платна в мола. На едното пишело "Бавно платно", а на другото "Експресно платно". Първото било за клиенти, които обичали да пазаруват бавно и да се шляят из мола, докато второто било за клиенти, които буквално пазарували тичайки.
Засега разделянето на мола на две платна е в експериментална фаза, но на клиентите идеята на малката Клоуи започва да се харесва, пише БТА.