Американската пивоварна Анхойзер-Буш предлага потребителите да купуват бира от Facebook. За целта беше даден старт на кампания, която позволява на хората да изпращат ваучери за безплатни бири на хора, които имат повод за празник, като рожден ден и служебно парти. Програмата вече е активна в Денвър и Чикаго.
Това не е първият път, в който популярна компания използва социална мрежа, за да разпространява свои напитки. Всеки, който желае, може да свърже акаунтите си в Starbucks и Twitter, което ще му позволи да изпраща карти за подаръци на приятели.
Промоцията е в сила от миналата есен и цели да накара потребителите да свикнат с използването на приложението на Starbucks за мобилни плащания. Всъщност системата работи доста добре. В момента 15% от поръчките на компанията в САЩ се извършват именно през приложението.
От своя страна Facebook вижда огромна възможност за виртуални поръчки на реални стоки. Пример за това е Facebook Gifts, която позволяваше на потребителите да купуват подаръци на приятелите си.
Вижте повече във видеото на bgonair.bg:
Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase.