Наоми Уотс за първи път открехва вратите на дома си в Ел Ей, който споделя с актьора Лив Шрайбър и двамата им синове Саша и Самюъл.
Талантливата австралийска актриса предлага поглед в жилището си за нова рекламна кампания на Tommy Hilfiger. Дизайнерът пуска лимитирана серия дамски чанти, като част от парите от продажбата им ще отиват за борба с рака на гърдата.
Наоми обединява усилията си с г-н Хилфигер, за да помогне на жените, живеещи с въпросното заболяване. Кинозвездата е подписала договор да бъде глобален посланик на този благотворителен фонд. 45-годишната актриса се присъединява към досегашните посланици – Рене Зелуегър, Карла Бруни, Шарлот Генсбур, Наоми Кембъл, Клаудия Шифър и множество други.
Чантите от рекламата започват да се продават на 1 октомври за 299 долара, а 100 долара от всяка ще отиват за борба с раковото заболяване. Кампанията е заснета в дома на актрисата в Лос Анджелис от известния фотограф Патрик Демаршелие.
Колкото до къщата на Наоми и Лив, за които се говори, че скоро планират да сключат брак, тя се намира в престижния квартал Брентууд и струва 6 милиона долара. Красивото, добре озеленено имение прилича на вила в Южна Франция. То предлага голямо уединение за семейството, а сред архитектурните му детайли са дървена пергола, хол с френски прозорци, фасада, обрасла с бръшлян, басейн, външна дневна и т. н.
Що се отнася до интериора, Наоми и Лив са го решили в неутрална палитра, към която са интегрирани съвременни мебели и антики, но в един добре балансиран вид.
Вижте снимките на къщата на актьорската двойка в галерията на Tialoto.bg.
Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase.