Лондонското дизайнерско студио Пърлфишър създаде нова кутия на емблематичното хапче Виагра, съобщават The Dieline. Новият дизайн е съобразен с нуждите на руския пазар.
Виаграта е един от най-познатите фармацевтични препарати в Русия. Целта на новата кутийка е да прилича по-малко на лекарство. Освен това, за да бъде красноречиво различим ефектът на препарата, са подчертани буквите „V” и „А“.
Според Дан Гладън, директор в Пърлфишър, проектът дава възможност на виаграта да се погледне на препарата не толкова като следствие на медицинска диагноза, а като на „потребителски стремеж“.
По думите му така се отваря още потенциал на марката. За да направи това, Пърлфишър създава продукт, който е едновременно въздействащ, убедителен и запомнящ се.
А ето така изглеждаше старата опаковка в Русия.