След нашумялата и изключително креативна колаборация на Alexander Wang с H&M вече определено няма човек, интересуващ се от мода, който да не знае името на дизайнера.
Независимо дали го асоциирате с работата за Balenciaga, или споменатия по-горе проект, едно е сигурно – смятахме, че това е събитието на годината.
Сега обаче дизайнерът се завърна по-провокативен от всякога, и то с колекция, отбелязваща присъствие в най-наситената сфера на модния бизнес – тази на денима.
Определено няма човек, който да не притежава поне два чифта деним в своя гардероб, и провокацията точно с този тип изделия може да се окаже сложна задача.
Не и за Алекзандър Уанг. Рекламната кампания на линията до момента е с разкрити едва два кадъра, дело на прочутия Стивън Майзел, но определено ни кара да искаме и молим за още.
Лидерите в денима до момента, Calvin Klein, определено има какво да научат от последния проект на Уанг.
Провокативната фотосесия ни представя модели, вдъхновени както от мъжкия гардероб, така и от стилните женствени линии.
Лице на колекцията е Анна Еуерс, която позира единствено и само по дънките на Алекзандър Уанг. Буквално.
Първите провокативни кадри от кампанията и моделите от колекцията можете да видите в галерията на Тialoto.bg.
Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase.