Пиенето на бира не е запазена марка за мъжете, нито пък е подходящо само и единствено за определи поводи. В това ще ни убеди новата кампания на Съюза на пивоварите в България (СПБ) в новата кампания Love Beer.
Проектът на СПБ ще опровергаване на митове за пивото, като покаже цели да покаже положителните страни на бирата при умерената и отговорна консумация.
Кампанията, която ще проследим в национален телевизионен ефир, онлайн медии и билборд локации в цялата страна, ще видим любимата напитка като модерна, натурала и нискокалорична. Освен това и подходяща за нежния пол.
Кампанията поставя на фокус независимите и активни дами, които се чувстват свободни да направят своя избор, като не се съобразяват с обществените стереотипи. Те не робуват на широко наложеното мнение, че бирата е подходящ избор предимно за техните половинки или за ограничен брой социални поводи.
Love Beer пресъздава динамичното ежедневие на жените, което ги отвежда в разнообразни посоки и събития, за които пивото е идеалната напитка - от срещи с приятели след работа през гурме вечери или специални социални поводи.
Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase.