IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

Марка кондоми се рекламира с пародия на "50 нюанса сиво"

Двойка доказва, че садо-мазо сексът не е лесен за изпълнение

Марка кондоми се рекламира с пародия на "50 нюанса сиво"

Феновете на "Петдесет нюанса сиво" очакват с нетърпение излизането на филма в навечерието на Свети Валентин - 13 февруари. По телевизията вървят реклами за лентата, а най-големите почитатели вече имат и билети.

Историята за садомазохистичната връзка между очарователния милиардер Крисчън Грей и младата студентка Анастейжа Стийл се продава много успешно заради добрата реклама и маркетингова стратегия. Затова и всеки се опитва да "изстиска" от нашумелия бестселър каквото може.

Така марка презервативи се е възползвала от известността на книгата и е направила пародийна реклама на кондоми, които се наричат "50 нюанса истинско удоволствие".

Във видеото мъж и жена отиват при консултант, с който да обсъдят сексуалния си живот. Двамата искат да запалят искрата в леглото, като взаимстват садо-мазо пози "50 нюанса сиво". Разбира се, резултатът се оказва комичен и несполучлив. Изглежда, че грубостите под завивките не са толкова лесни за изпълнение.

В крайна сметка двойката решава да се върне към своите си сексуални навици и тук идва мястото на презервативите "Trojan".

Вижте пародийната реклама във видеото:

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase.
Новини
Миш-маш
Водещи
Последни новини
Четени
Най-четени за седмицата