Когато споменем нов проект на Доменико Долче и Стефано Габана знаем, че той не просто няма да разочарова, но и ще впечатли.
Превърналата се в емблематичен почерк на модната къща пищност владее и характеризира всички кампании и ревюта от последните години.
Модното дуо умело преплита актуалните тенденции за всеки сезон с интерпретации на родните традиции. Италианското вдъхновение не подминава и рекламната кампания към слънчевите очила за пролет-лято 2016 година.
Кадрите представят концепцията за така нареченото „момичешко време“, в което модели се забавляват и си правят селфита. Разбира се, всичко това се случва в характерните флорални елементи и масивни аксесоари.
Тенденциите на Dolce & Gabbana за слънчевите очила завършват проекта – рамките са с обсипани блестящи инкрустации, масивни цветя и комбинации от различни нюанси на цветната палитра. Кръглите форми със сигурност доминират, а котешката издължена рамка е в значително по-уголемени размери.
Диоптричните рамки се характеризират с цветни акценти в яркочервено само в горната част.
Доменико Долче и Стефано Габана не подминават и мъжете, които искат да бъдат в крак с последните новости от модния подиум.
За тях модната къща е подготвила класически авиаторски очила, цветни рамки и преливащи нюанси.
Всички кадри от рекламната кампания на Dolce & Gabbana за пролет-лято 2016 можете да разгледате в галерията на Tialoto.bg.
Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase.