Принц Хари и Меган Маркъл със сигурност не са си представяли така да протече първото им лято като потребители на социалните мрежи. Двамата си направиха профил в Инстаграм през април тази година и веднага започнаха да набират популярност.
Но оттогава насам те са подложени на множество критики за начина, по който се изразяват в социалните мрежи. Феновете им се "скараха" за начина, по който честитят рождените дни на принц Уилям и принц Джордж, обвинявайки херцозите на Съсекс, че пожеланията са много официални за членове на семейството.
Затова Меган и Хари са решили да наемат човек, който отново да им върне славата на обичани онлайн звезди.
Социалният гуру ще струва на двойката 36 хил. долара на година, а целта му да помогне на кралското семейство "да покорят света на социалните мрежи и да се свържат истински със своите последователи", споделя източник пред вестник Sun.
Името на социалния гуру е Дейвид Уоткинс, а предишната му работа отново е свързана със мениджмънт на социалните мрежи за модната марка Burberry. "Дейвид е прекрасен за тази позиция. Неговите невероятни умения в обработката на видео и снимки са нещото, което вече се вижда в профила на херцозите на Съсекс", добавя източникът.
Освен Уоткинс, към екипа на кралското семейство се присъединява и лична секретарка. Нейната задача е да спаси репутацията им след скорошните обществени нападки. Те бяха разкритикувани за това, че са изхарчили 3 млн. долара, за да ремонтират имението си. След това обществото беше недоволно, че Хари и Меган не споделят достатъчно снимки на сина им Арчи. Феновете смятат, че щом двойката живее от данъците на хората, те трябва да са малко по-открити към населението.
Въпреки че все още няма официално изявление от кралското семейство за новите назначения, кралският коментатор Ричард Фитцуилямс споделя пред Insider, че новият фокус на Хари и Меган ще е младото поколение.