Социалните мрежи набират все по-голяма популярност и се превръщат в съществена част от живота на всеки. Всяка снимка и публикация вече имат огромно значение и трябва много да се внимава какво се споделя.
Със социалните мрежи слава започнаха да добиват и т.нар. инфлуенсъри. Това са хора, които оказват влияние върху своите последователи и често са използвани от големи компании с рекламна цел. Доста хора така изкарват прехраната си, а в последните години инфлуенсърството се превърна и в официална работна позиция.
Дори се отвориха и агенции, в които да ви научат на тънките неща на социалните мрежи и как да печелите повече харесвания.
В последните няколко дни обаче в Инстаграм се появи тенденцията „Инстаграм срещу реалността“. Идеята е да се публикуват две снимки като едната да покаже обработената страна на нещата, а другата – реалната снимка.
Този модел беше подет и от част от големите инфлуенсъри в Инстаграм. Желанието им да научат последователите си, че не всичко е перфектно и зад всяка добра снимка стоят още 20, които не стават за социалните мрежи.
Челси Кинг, например, често публикува такива снимки, на които показва какво означава да си инфлуенсър. Почти целият ѝ профил е посветен на това да разбие мита за перфектните снимки, слабите момичета и уникалните места, които се посещават.