Седмицата на модата в Милано определено не мина без ефектно шоу. И то не само заради големите модни къщи и майсторството на кройките и тенденциите, а и заради Дженифър Лопес.
Да, точно така.
И ако се чудите какво точно се случи, Джей Ло ще ви отговори – нищо по-малко от фурор.
Певицата се появи, за да ни върне назад във времето с един от най-емблематичните ѝ тоалети.
Точно този, който ни припомни какво беше преди години, когато ревютата на Седмица на модата не се появяваха със секунди по-късно в Instagram и когато модата не бе положила началото на епохата, в която е преди всичко развлечение.
Ако не си спомняте за кой емблематичен момент говорим, ще ви припомним. Върнете се в 2000 година, наградите Грами. Там Дженифър Лопес се появи с иконична зелена рокля, а появата ѝ донесе такъв трафик в търсене на въпросната рокля, че от Google създадоха Google Images.
И сега, 19 години по-късно, можем да си припомним този момент благодарение на ревюто на Versace за пролет-лято 2020.
Донатела Версаче ни въведе в своеобразно празненство на момента, в който Versace продиктуваха на Google нуждата от нова услуга. Ревюто представи принтове от джунглата, съпътствани от многобройни снимки на Дженифър Лопес по стената.
След което Донатела се появи, за да даде команда: „Ok, Google, сега ми покажи истинската рокля“ и се появи Дженифър Лопес в модернизиран вариант на емблематичния тоалет в зелено.
И изненадата? Певицата не просто, че изглежда така, че е неподвластна на времето, но и даже изглежда по-добре от преди.
И така си припомнихме един от най-емблематичните моменти, върнахме се назад във времето и изживяхме тази емоция отново.
Още новини за мода четете в Tialoto.bg
Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase.