Майк Аштън, Старши Маркетинг Вицепрезидент на веригата коментира: “Това е идеална възможност за партньорство: Формула 1 е един от най-гледаните спортове с над 3 милиарда фенове по света, много от тях са наши потенциални клиенти. Състезанията се провеждат на 19 различни места, в които има Хилтън хотели. Това е вълнуващ, глобален и бляскав спорт – също като марката Хилтън.”
Осен че “Хилтън” логото ще бъде позиционирано на “Макларън” болидите, целият екип на отбора ще отсяда в хотелите на веригата по време на пътуванията за стартовете от календара на най-гледания моторен шампионат в Европа, тъй като в повечето градове с писти за Формула 1 има Хилтън хотели.
Също като Хилтън, Формула 1 има богата история и се гледа в най-изисканите кътчета на планетата, а те определено подхождат на хотелиерската марка.
За 20 години отборът на “Макларън” е постигнал 108 победи – една завидна последователност, с каквато може да се похвали и Хилтън по отношение спазване на стандартите си за предлагане на висококачествен хотелиерски продукт.
Начело на отбора са Кими Райконен и Хуан Пабло Монтоя – и двамата пилоти ще се състезават за шампионската титла тази година.
Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase.