Печалбата на Hyundai Motor Co е нараснала с 24% до 595 млн. долара за второто тримесечие на 2005 г. в сравнение със същия период на миналата година, като основен фактор за успеха са били високите продажби на всъдехода Santa Fe и набиращият все по-голяма популярност изцяло обновен модел Sonata.
В основата на добрите резултати стои успешната стратегия на ръководството на компанията за неутрализиране негативите от сложната пазарна обстановка и увеличението на цените на стоманата. Най-голямото постижение за компанията е финализирането на строителството на мегазавода на Hyundai в САЩ, който се очаква да произвежда по 300 000 автомобила от модела Sonata годишно.
Освен на американския пазар южнокорейската марка засилва убедително позициите си в Китай и Индия, като се приближава все повече към основната си цел през 2010 г. да заеме пето място в световен мащаб. В момента Hyundai е на седмо място в класацията на най-успешните автомобилопроизводители.
Тази година южнокорейската марка регистрира сериозно увеличение в продукцията за износ, като количеството на продаваните зад граница автомобили нараства с всеки изминал месец.
Съобразно стратегията на компанията за сериозно навлизане на нови пазари, в следващите месеци се очаква да бъдат открити новите бази на Hyundai в Пловдив и Бургас, които ще бъдат съобразени изцяло със стандартите за налагане на новата корпоративна идентичност на Hyundai.
Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase.