IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

В Големия тест на Opel се включиха 500 хил. души от цяла Европа

Кампанията беше фокусирана върху най-новите модели на Opel и Vauxhall, Tigra, Meriva, Astra и Vectra

В Големия тест на Opel се включиха 500 хил. души от цяла Европа

В 40 страни от цяла Европа 500 хил. човека изпробваха нов автомобил с марката Opel или Vauxhall в периода март – юни тази година. Нареченият в западна Европа "Million-Mile-Test-Drive" и в Централна и Източна Европа „Големият тест на Opel”, разполагащ с парк от 35 хил. автомобила за пробно шофиране и продължителност на всеки тест максимум 3 дни, е може би най-мащабната маркетингова кампания от този вид в историята на автомобилната индустрия.

Кампанията беше фокусирана върху най-новите модели на Opel и Vauxhall, Tigra, Meriva, Astra и Vectra.

"Нашата цел беше да дадем възможност на потенциалните ни клиенти да се убедят сами в прогреса, който сме направили по отношение на дизайна, качеството и вълнуващите нови технологии", заяви Джонатан Браунинг, вицепрезидент по продажбите и маркетинга на GM Европа, цитиран в съобщение на компанията.

Поканата за пробно шофиране накара потенциалните клиенти да посетят шоурумовете на Opel и Vauxhall, като повечето от тях възнамеряваха да закупят нов автомобил в следващите 12 месеца. Около 40% от тези клиенти не са понастоящем собственици автомобили с марката Opel или Vauxhall. Направените маркетингови проучвания и резултатите от попълнените след пробното шофиране въпросници показаха много позитивно отношение към продуктите, обслужването в шоурумовете и целия тест като цяло.

В Централна и Източна Европа в Големият тест на Opel участваха повече от 47 хил. човека. Въпреки че предварителната цел на кампанията беше чисто имиджова, тя се отрази незабавно и в продажбите на региона: 1 155 автомобила Opel бяха продадени в следствие на специалната програма за пробно шофиране.

В България количеството запитвания надмина всякакви предвиждания и за три месеца бяха осъществени повече от 400 пробни шофирания, всяко от които в продължение на 3 дни. Софиянка пък спечели пътешествие заедно със съпруга си до Палермо/Италия, където ще имат възможността да участват в представянето и пробно шофиране на най-мощните и бързи версии OPC на моделната гама на Opel.

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase.
Новини
Коли
Водещи
Последни новини
Четени
Най-четени за седмицата