J.D. Power представи проучване, според което Hyundai има най-лоялни клиенти. Резултатите от анкетираните 117 001 собственици на нови автомобили показват, че 64% от притежателите на Hyundai, залагат на същата марка, когато избират следващата си кола.
Основни виновници за увеличението на рейтинга на марката с 4%, спрямо миналата година, са моделите Elantra и Sonata.
На второ място в класацията са Ford и Honda, с по 60%, а на трето - BMW и Kia, с резултат 59%. Четвърта е Toyota, следвана от Chevrolet, Mercedes-Benz и Lexus, а Jeep е марката с най-голям ръст в рейтинга - 17%.
Изследването показва също така, че жените и младите купувачи на нови автомобили залагат по-често на същата марка автомобил, за разлика от мъжете, които по-често сменят марката.
Honda, Hyundai, Kia и Mercedes-Benz пък са марките, които задържат най-голямата част от жените, а Ford, Kia, Lexus и Mercedes-Benz са с най-лоялни клиенти сред представителите на поколенията X (родени между 60-те и 80-те години на миналия век) и Y (от началото на 80-те до началото на XXI век).
Цялата класация вижте в AutoMedia.bg