Купувачите на нови автомобили все по-трудно правят разлика между отделните марки. До този извод стигна проучване на изданието Consumer Reports.
Според него сегашните машини стават все по-мощни, по-ефективни и най-вече по-безопасни, което намалява сериозно риска клиентът да хвърли парите си на вятъра.
Проучването на Consumer Reports показва, че най-големите производители като Toyota, Ford, Honda и Chevrolet са загубили симпатиите на публиката в сравнение с миналата година. Анкетираните е трябвало да оценят отделните марки по 7 показателя.
Победител отново е Toyota, въпреки че резултатът на японската компания е със 17 т. по-слаб от миналата година. Конкурентите от Ford, Honda и BMW също търпят загуби – техните резултатите са по-ниски с 20 и повече точки.
Според Consumer Reports това означава, че благодарение на подобряването на качеството, границите между различните марки започват да се сливат.
Това обаче е хубава новина за по-малките, набиращи популярност производители като Hyundai, Kia и Subaru и това си личи най-вече от отличните резултати, които първите две от тези компании записаха на пазара миналата година.
Още любопитни новини за автомобили вижте в Automedia.bg
Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase.