Промени са претърпели входящите и изходящите колектори, което е довело и до по-ниски нива на вредните емисии. Мощността е нараснала до 630 к.с., които се постигат в диапазона 4800 – 5400 об/мин. Максималният въртящ момент е електронно ограничен на 1000 Нм и се постига в диапазона 2300 – 4300 об/мин.
Ако погледнем в характеристиките на “по-малкия брат” SL63 AMG, задвижван от 5.5-литров V8 би-турбо мотор може да пресметнем, че разликата възлиза на 95 к.с. и 200 Нм. в полза на SL65 AMG. Тази разлика обаче може и да е по-малка (73 к.с / 100 Нм), защото 63-ката се предлага със “спортен пакет”, какъвто при SL65 AMG липсва.
Ревизираният V12 двигател предава мощността си към задните колела, посредством 7-степенна автоматична трансмисия AMG Speedshift Plus 7G-Tronic, разполагаща с четири режима на работа - “C” (Икономичен режим), “S” (Спорт), “S+” (Спорт плюс) и “M” (Ръчен режим). Режимът “C” (Controlled Efficiency) включва старт/стоп система.
Освен, че е станал по-мощен двуместният роудстър е олекнал със 170 кг., благодарение на новата алуминиева каросерия и използването на редица съвременни материали. Така масата му е паднала на 1950 кг. В допълнение SL65 AMG е получил ревизирано активно спортно окачване, електромеханично управление, 19-инчови джанти и широки, нископрофилни гуми (255/35 отпред и 285/30 отзад).
В резултат на всички тези подобрения SL65 AMG взима ускорението от 0-100 км/ч за 4 секунди, което е с около 0,2 сек по-бързо от SL63 AMG.
SL65 AMG е първият модел, оборудван с новото "лице" на AMG - радиаторна решетка с две хоризонтални хромирани ленти, пресечени с логото на Mercedes в средата. Освен това моделът разполага с подвижен покрив, който го превръща от купе в кабриолет за само 20 сек.
Официалният публичен дебют е предвиден за автомобилното изложение в Ню Йорк. Цените на SL65 AMG в Германия, където моделът ще се предлага от месец септември, стартират от 236,334 евро.