IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

Градски кросоувър за всеки път

Mitsubishi ASX се справя еднакво добре на градски, извънградски или черни пътища.

Снимка: AutoMedia.bg

Снимка: AutoMedia.bg

Градските офроудъри са много популярен сегмент на пазара, за който се очаква да носи печалби и да расте в следващите години. Причините за това са ясни. Тези возила предлагат огромна функционалност, като са едновременно подходящи за града и за извън него.

Компактната каросерия, достатъчно просторния салон, високата позиция на седене, задвижването към четирите колела и пестеливите, но динамични двигатели, правят тези коли идеално средство за всяко пътуване.

Един от първите и най-ярки представители в този сегмент е Mitsubishi ASX. Компактното возило се появи през 2010 г., а през тази му предстои модернизация.

Тя обаче ще бъде минимална, като ще засяга дребни детайли в дизайна на каросерията. Останалото ще си остане същото, тъй като автомобилът, дори в сегашния си вид, изглежда актуално, оборудва се с последно поколение двигатели и разполага с най-новите технологии на японската марка.

На пазара у нас Mitsubishi ASX се предлага с един бензинов и един дизелов двигател. За предпочитане е дизеловия двигател, не само защото предлага значително по-добра динамика. Той може да се оборудва с опционалното задвижване на четирите колела AWC, благодарение на което ASX се справя с всеки черен или заснежен път.

Системата е аналогична с тази, която се слага на по-големия Outlander. Тя предлага три режима на работа - 2WD, 4WD и 4WD Lock. Режим 2WD осигурява максимална икономичност, задвижвайки само предните колела, докато режим 4WD разпределя въртящия момент към четирите колела, когато това е необходимо. Когато теренът стане наистина тежък, режимът с блокировка (4WD Lock) осигурява максимално сцепление и контрол при шофиране по хлъзгава повърхност като сняг или ситен чакъл.

Що се отнася до двигателя, той е японско производство, като е конструиран от инженерите на Mitsubishi. Агрегатът е 1.8-литров DI-D DOHC MIVEC турбодизел с директно впръскване на горивото и изключително ниска компресия (14.9:1), благодарение на която са постигнати ниски нива на шум, вибрации и нискочестотни трептения на каросерията. За тези предимства заслуга има и фирмената технология MIVEC (електронна система на Mitsubishi за управление на работата на клапаните от газоразпределителния механизъм), с която се оборудва въпросния двигател.

Цялото ревю вижте в Automedia.bg

 

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase.
Новини
Водещи
Последни новини
Четени
Най-четени за седмицата