Германците не са доволни от качеството на днешните автомобили. Това показва проучване на пазара, проведено от агенциията за анализи J.D. Power and Associates и организацията Auto Test.
Според него немците, които притежават двугодишни автомобили са очаквали по-добро качество, по-ниски цени и идеално сервизно обслужване. Изследването е въз основата на онлайн-оценяване от страна на 14 296 немски шофьори. То показва, че през 2012 г. средното ниво на удовлетвореност от автомобилите в Германия бележи спад, като е оценено със 782 т.
В борбата за най-добра автомобилна марка са участвали общо 31 автомобилни бранда, които е трябвало да бъдат оценени по 4 критери - привлекателност, стойност на колата и на нейната поддръжка, качеството на автомобила и удовлетворение от обслужването в сервизите на дилърите.
Първото място в крайна сметка заема Mercedes-Benz с 824 т., пред Toyota с 808 т. и Mitsubishi, който изпревари само с 1 точка Mazda - 799 срещу 798 т. Компаниите BMW и Volkswagen си поделят петата позиция с еднакъв резултат - 791 точки.
Още любопитни новини от света на автомобилите вижте в Automedia.bg
Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase.