IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

Това е новата Honda CR-V

Лек автомобил и SUV в едно, твърдят японците

Снимка: Honda

Снимка: Honda

Honda разпространи официални снимки и информация за новото поколение CR-V, което ще бъде представено в Париж през месец септември и непосредствено след това ще стъпи на пазара в Европа.

Японците описват новия модел като возило, предлагащо перфектен баланс между лек автомобил и SUV. Новото поколение Honda CR-V има същата дължина като предходния модел и същото междуосие, но стилът му е по-отчетлив и по-добре дефиниран.

Впечатление в дизайна правят новата решетка на радиатора, челните светлини, линията на покрива и напълно новите стопове. Като цяло промените не са големи, но придават на возилото по-цивилен, шосеен вид.

Всъщност тази тенденция се наблюдава не само в дизайна на екстериора. Интериора например, който вече предлага два пъти по-добра шумоизолация, наподобява силно този на лек автомобил.

 
Задната седалка сега е разположена с 38 мм по-ниско, тъй като самият покрив е с 30 мм по-нисък. Липсва и тунела в центъра на купето, в който обикновено се помещава кардана, отговарящ за задвижването на задните колела.

Това обаче съвсем не означава, че Honda CR-V няма система за задвижване към четирите колела. Такава има, като тя е напълно нова. Системата Real Time All-Wheel-Drive вече не е с хидравлично, а с електронно управление, което я прави по-ефективна и по-лека.

 
Както и преди, 100% от въртящия момент на двигателя се предава към предните колела, като при необходимост до 70% от него може да бъде изпратен автоматично към задния мост. Разликата е, че системата винаги работи в режим AWD, за да бъде полезна не само при тежки терени, но и при движение по хлъзгави шосета.

Освен това, автомобилът предлага и повече място за багаж. Обемът на багажника е 569 литра, като може да нарасне до 1669 литра при сгъването на задните седалки. Дължината на товарното пространство също е нараснала, като сега тя достига 1570 мм. Самият праг на багажника пък е с 30 мм по-ниско до земята, което улеснява товаренето на тежки предмети.

Що се отнася до двигателите, за Европа ще бъдат налични общо три - два дизелови и един бензинов. Това са 2.2-литровия дизелов i-DTEC, 2.0-литровия бензинов i-VTEC и напълно новия 1.6-литров дизелов Earth Dreams двигател с четири цилиндъра, който при версията със задвижване към предните колела ще отделя в атмосферата само 99 г/км вредни СО2 емисии.

В зависимост от стила на шофиране, автомобилът може да бъде с до около 20% по-икономичен от своя предшественик, посочват японците, като уточняват, че принос за това имат и системата старт/стоп, както и напълно равното дъно на колата, което позволява аеродинамиката да бъде оптимизирана с 6%.

Още снимки вижте в Automedia.bg

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase.
Новини
Водещи
Последни новини
Четени
Най-четени за седмицата