По същите стъпки върви и компанията ATS (Automobili Turismo e Sport), работила през периода 1963-65 г. Тя смята да се върне на пазара с два нови модела. Първият е наследник на модела ATS 2500 GT, който дебютира на изложението в Женева преди 49 години.
Това е един от първите автомобили със средноразположен двигател. Моторът е 2.5 литров осемцилиндров с мощност 210 к.с. С него машината развива 241 км/ч. През 1964 г. компанията показва и версия със същия двигател, който обаче е с по-голяма мощност – 260 к.с. Тази модификация носи името 2500 GTS.
Спортната машина на възродената марка ще приеме името на нейния предшественик - 2500 GT. Част от каросерията ще бъде от карбон, двигателят отново ще е средноразположен, но този път ще бъде четирицилиндров Cosworth с мощност около 550 к.с. Теглото на модела ще е около 1000 кг.
Вторият нов модел на ATS ще се казва Sport 1000. Според производителя това ще бъде истински състезателен автомобил, който ще получи сертификат за движение и по обикновени пътища.
Машината ще бъде свръхлека и ще се оборудва с мотоциклетен двигател, вероятно от Suzuki Hayabusa, Yamaha R1 и Honda CBR. Ще се предлага във вид на кит-кар, който неговите собственици ще трябва само да сглобят.
Още снимки вижте в Automedia.bg
Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase.