"Готови сме с проект, който ние наричаме LADA B", разкри Демаршеле и продължи:
Шефът на АвтоВАЗ разкри, че компанията стартира трети етап от своите планове за близкото бъдеще. Първият е свързан с Granta, Largus и второто поколение на Kalina, които се предлагат на пазара.
Освен това алиансът АвтоВАЗ-Renault-Nissan предвижда разширяване на линията двигатели. Така към настоящия 1.6 литров мотор, на който разчитат повечето модели Lada, ще бъде добавен и 1.8 литров двигател, чиято разработка вече върви с пълна сила.
През следващата година AвтоВАЗ ще се откаже от още един популярен модел – Lada Samara. През тази година компанията спря производството на моделите 2107 и 2104, а сега ще ги последва и Samara. Причината е, че през тази година са продадени едва 4342 бройки от модела.
"В крайна сметка ще останат само тези модели, които могат да ни обезпечат обем на продажбите от 25 % през 2020 г. Още 5 % от пазара ще спечелим с Granta, Kalina, Priora и Largus”, коментира вицепрезидентът по продажбите в компанията Артьом Федосов.