IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

Outlander революция

Mitsubishi представи третото поколение Outlander в България

Снимка: Automedia.bg

Снимка: Automedia.bg

Новият Mitsubishi Outlander пристигна в България. Това е третото поколение на проходимия модел от сегмент D.
 
Той е базиран на традициите на първите две поколения, но силно се различава от тях. Японците са заложили на революционни новости в модела, особено що се отнася до дизайна и задвижването, отколкото на леки еволюционни промени.

Първият Outlander, който се появи преди 11 години, спечели клиентите със своя динамичен силует на кросовър за всеки ден. При втората версия на модела този дизайн беше продължен, а фейслифтът, който се появи преди няколко години, превърна японския модел в един от най-динамично изглеждащите кросоувъри на пазара.

Още от пръв поглед се вижда, че новия Outlander тръгва в различна посока. Промяната е пълна, най-вече в дизайна на возилото, който е напълно нов, по-сдържан и семпъл, но същевременно целеустремен. Автомобилът определено е станал по-делови и по-улегнал, но за добро или лошо - и по-обикновен.

Outlander продължава да бъде средно голям автомобил, ориентиран към онроуд шофиране и подходящ за всякакви атмосферни условия, но с превес върху комфорта и екологичността (по-известна у нас като икономия на гориво).

Освен дизайна, при Outlander III са нови платформата, двигателите и решенията във вътрешното пространство. Освен това, значителна оптимизация е постигната по отношение на комфорта, качеството на материалите, оборудването и потреблението на гориво.

Важна подробност за новия Outlander е това, че той няма да има френски клонинги - Peugeot 4007 и Citroen C-Crosser. Моделът ще се предлага единствено с марката Mitsubishi и ще стъпи на пазарите в над 160 страни.

Друга важна особеност е, че благодарение на новата си платформа Outlander е конструкционно подготвен за монтиране на хибридно плъг-ин задвижване (PHEV). Този уникален за пазара модел ще се появи през следващата година, като ще разполага с хибридна система, разчитаща на бензинов и електрически двигатели, чиито батерии могат да бъдат зареждани в електрическата мрежа.

За сега обаче на пазара ще се предлагат версиите на Outlander, използващи двигатели с вътрешно горене. Това са дизеловия 2.2-литров Clean Diesel (4N14) и бензиновия 2.0-литров MiVEC (4J11). И двата двигателя са японско производство и отговарят на нормите Евро 5, като са проектирани, за да покрият и изискванията на Евро 6.

По-любопитната за Европа дизелова версия вече предлага 150 к.с. (при 3500 об/мин), за разлика от старта, при която мощността достигаше 177 к.с. (при 3500 об/мин). Въртящият момент е аналогичен - 380 Нм, но при новата версия той е наличен още при 1750 об/мин.

Промените в мощността не се отразяват осезаемо на динамиката на автомобила, но оказват сериозно влияние на вредните емисии. При новия Outlander те са едва 126 г/км, докато при стария модел достигаха 165 г/км. Заслуга за това имат оптимизираната система Stop & Go и теглото на возилото, което е намалено с около 150 кг.

Ускорението от място до 100 км/час вече отнема 10.3 секунди (9.8 сек. при стария модел), а това от 120 до 140 км/час - 7.7 сек. (6.7 сек. при стария модел). Потреблението на гориво при този модел (4WD / 6 MT) е 5.3 литра при смесен пробег (6.4 л/100 км в града и 4.8 л/100 км извън гарда).

Цялото ревю и още снимки вижте в Automedia.bg

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase.
Новини
Водещи
Последни новини
Четени
Най-четени за седмицата